Jag är så kär.

Jag drömde en så äcklig dröm, jag gick igen väldigt mycket spindelväv med massa småspindlar som hade lagt ägg och som kryllade upp på mig och bet mig. Inte det bästa sättet att vakna på. Iofs var det min andra väckning, gick upp med min älskade i morse. Det var så underbart att få träffas igen. Att man saknar en person så väldigt mycket är helt underbart, men nu har jag mer Björn-abstinens är innan, för nu vill jag bara att han ska komma hem och mysa med mig.
Han gör min dag och får mig alltid att le och skratta. <3
Så min alla hjärtans-dag blev tillslut riktigt underbar, att få kasta sig i hans famn och bara snusa på honom är det bästa jag vet.
Idag iaf så ska jag gå till banken och fixa något papper som måste fyllas i i och med att jag blivit bestulen sen ska jag gå lite. Vi får se hur det slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0