Valborg

Hr inte varit på humör att skriva, därför har det blivit så små och korta inlägg. Men jag verkar bli lite gladare nu när jag är ledig.

Så har inte hänt så mycket i veckan. Har varit allmänt grinig och ja, annars har det inte vart så mycket. Igår var det ju Valborg, så var först i skolan och började plugga på mitt omprov. Det går framåt, fick VG i nått ämne, kommer inte ihåg i vilket. Sen åkte jag hem.
Sen gjorde jag mig iordning för att åka till Nusse med tjejerna i klsasen (Linda, Verre, Sara, Parre och Nusse) och vi skulle grilla och ha det mys. Satt ett tag hos henne sen gick vi till Micke och grillade och hade det jätte trevligt resten av kvällen. Jag vart inte pakad och fick åka bil hem så jag känner mig nöjd.

Vart är det fina vädret nu när man är ledig? Jo, men då gömmer det sig så klart. Det är lite typiskt, men jag får göra det bästa av det. SItter och tröstar mig med The Muffins Man slåten, den är så söt och jag blir på ett bättre humör, ska snart gå och köpa refil till min mobil och sen diska, känner att det är det minsta jag kan göra.

annars vad som händer ikväll har jag ingen aning om, vi får vänta och se.

Kommentarer
Postat av: jossän

Peanut butter jelly time!

2008-05-01 @ 18:26:22
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0