:)

Jag hade diskussion med en tjej jag inte ens vet vem det var på msn. Hon hade nyss addat mig och så nekar hon det. Jag bara suckade och fråga om hon ville något. Nej, det ville hon så klart inte, sen helt plöstligt så började hon snacka om att om man skrev negativa saker på en blogg så skulle man istället bara strunta i att blogga. För att man tydligen gjorde andra människor ledsna. Ja, jag gick igång på detta och blev väldigt irriterad och då sa jag att jag iaf tycker det är mer irriterande att folk misshandlar det svenska språket i sina bloggar. Och om man inte gillar det man läser, ja sluta läs helt enkelt då. Är väl inte svårare än så.
Det är ju knappast så att det är någon tvingar dig att läsa detta inlägg. Right?

Hon blev iaf arg på mig och sa att hon skulle blocka mig sen. Och ja, hon var verkligen en fjortis. Som skrev kjamizzar och VaRaNnAn BoKsTaV sToR oCh DeN aNdRa LiTeN. (Haha, det är svårt. Tar ganska lång tid.) Ja, det skulle helt enkelt vara min lilla syster kompis.

Annars så idag gjorde jag nationellaprov i engelskan. Nu när jag har tänkt efter lite, så tror jag nästan att jag ligger på VG. Det känns verkligen bra och jag fattade ju nästan allt. Hoppas på höga betyg iaf, verkligen hoppas.
Sen så bakade vi bullar som smakade bara jäst (dom hade jäst i över 24 timmar, kan bero på det) och kolakakor och blåbärmuffins. Jag tycker att vår klass nog har blivit mer possetiva. Håller ni inte med?

Nej, nu ska jag hitta på något roligt att göra. Kanske kolla upp någon bok jag vill låna, ska kolla vad Väsbys komunbibblo har för nått skoj. Ska låna något på engelska.

Lite bilder från skola. :D


Och från landet.

Kommentarer
Postat av: Cill

hOhOh,JaG äR MeD pÅ tRe BiLdEr;)

2008-05-16 @ 22:38:07
Postat av: Sara

oh.. :'( jag är bara med på en..

2008-05-17 @ 15:59:50
URL: http://saraochfredrik.blogg.se/
Postat av: jossän

CIll, det är bara för att du förföljer mig i skolan. (eller kanske tvärtom :O )



Men Sara då, du är faktist med på 2. :D

2008-05-17 @ 18:13:16
URL: http://jogy.blogg.se/
Postat av: Saras kusin

HAHA VA!? Har Vilunda hemkunskapssalar? you've got to be kidding me! VAR DÅ?

2008-05-18 @ 20:30:01
Postat av: jossän

längt ner i vår korridor. :D i 35an.

2008-05-19 @ 15:02:39
URL: http://jogy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0