Sigmaruset.

Jag kände mig så himla bra imorse när jag gick upp i tid, 10 för vår klass skulle ta 11.43 tåget från Väsby till staden. När jag satt i min godan ro och myste så kom jag på att jag kanske skulle rita något till Cicci som fyller år.Cill Det tyckte var en bra ide så jag började. Hade först tänkt att rita en lika roli bild som vi gjorde till Fredrik, men bestämde mig för att göra ett proträtt.
image136

Jag tänkte göra Cillen också, men det hann jag inte får henne färdig, så jag fick klippa bort henne. Men blev nöjd med det snabba poträttet på Cicc. Hon kanske lägger upp den på sin blogg, då ska jag sno en bild så ni får se och bedöma själva.

Sen vart klockan 11.35 och jag fick rusa ner mot tåget och skickar ett mess till Cill att jag inte skulle hinna till tåget, men hör och häpna. Jag sprang som aldrig förr och förvånade allihop och hann dit ungefär 10 sekunder innan tåget kom in på perrongen. Det kallar jag väldigt bra. Kan informera er om att det är lite (pytte lite) mer än en kilometer från Sigma till Stationen. SÅ jag är väldigt nöjd över mig själv. Eller vad säger du?

Juste, har lovat Cicc att länka till hacka hål, lägger upp den nu bara för din skull. Den kommer längre ner.


DIGG, DIGG A HOLE

Varför vi åkte till stan som jag förstod det (som inte alls var likt det vi egentligen skulle göra, men nära nog) var att vi skulle kolla på engelsk stad-up. Vilket jag var grymt nöjd med, älskar torr engelsk humor. Men det var tydligen ett teater med bara en person som skulle spela en historia om Hamlet. Men var inte speciellt bra, svårt att komma ihåg vilka han skulle vara och sen drog han ut på storyn väldigt mkt.
Iaf, när jag satt mig på bussen hem så stötte jag på min syster, vi bestämde att kolla på någon av alla Astrid Lindgren filmer/avsnitt jag laddat ner, jag har hittills sätt Vi på Saltkråkan (alla tv avsnitt), Tjorven, Båtsman och Moses, Lotta 1 och början på Pippi på rymen. Så vi kollade på Alla vi barn i Bullerbyn. Så härlig den är, sen gick vi och la oss i min säng och nu är jag ny uppstigen. Lollo sover vidare i min säng, hon är alltid på sur när man väcker henne.




KARLSSON SERVING TWO FASTBOILD EGGS!

Kommentarer
Postat av: cill

hohooh:)
jag är med på bild i din blogg, de är stort;)

2008-03-11 @ 19:13:22
Postat av: jossän

ja, du är helt enrom! nej, jag mena att det är enormt. :P haha, så fel det kan bli. XD

2008-03-12 @ 13:17:38
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0