..hatar fortfarande rubriker..

FUnderar på när jag egentligen ska åka hem. Tror det blir på onsdag nu, då ska jag leka lite med Matte och spela på hans NES. :D Sen på fredag ska jag till Roxys pappa och sen  middag, mys. Pratade bara igår om hur länge sen det var sen jag var i Helenelund och hos Stefan. Detta blir super mysigt, saknat Roxy. jag tar för lite tid för att ringa henne.

Juste, Cill och Cicci. Jag har precis glömt att fixa pengarna. Men ska pusha mig själv till att fixa det imorgon. I will.

Nu ska jag återgå till att umgås med min bror.

Kommentarer
Postat av: cill

joss, in med pengarna annars blir de bara dyrare, de är dig vi väntar på... ;)

2008-03-25 @ 18:30:28
Postat av: Cicc

heehe;D
jossen trevligt att höra att du är vid liv!

2008-03-27 @ 23:43:57
Postat av: jossän

i know. visst är det betryggande. :D

2008-03-28 @ 01:51:52
URL: http://jogy.blogg.se
Postat av: cill

hoho:D
och härligt att vi kan boka imorn! :D

2008-03-28 @ 16:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0