Pjamasparty!

Idag var jag på APUn, kännde att det skulle bli allt för långtråkigt hemma. När jag nu så här senare på kvällen känner efter så skulle det nog varit smart att stannan hemma, handen värker statan och huvudet spränger. Men vad gör jag inte för Ferdie och Vittra-barnen.

Som jag sagt innan så verkligen älskar jag min handledare. Imorgon ska vi ha Pjamasparty på mitt dagis och då ska alla vara klädda i pjamas, då stod jag och Ferdie och pratade lite om det.
J: So, what does your pj look like?
F: Thats the problem, I sleep nacked.
J: (Skrattar ihjäl mig.) What would be really interesting what the parents will say when the children says they saw your penis.
F: I know, I will have to cover it upp with ALOT of hair. Maybe I can take a wig?


Senare kommer han på att han inte har gett mig hans telefonnummer utifall något skulle hända, (som igår) så han ger mig diskret en lapp och säger: You can call me around 12, och ger mig en flörtig blinkning.
Då tittar en av de andra lärarna väldigt konstigt på oss, då jag lungt förklara för henne: Lugn, det är bara sex.

Känns bra att han och jag kan skämt, känns som om detta kan bli väldigt intresant, själv ska jag komma med min rosarutiga flannelpjamas, kan tillägga att det inte är första gången jag går ut i den. Har gjort det någon gång jag skulle hitta på något vid station och jag kan lova att jag fick väldigt konstiga blickar på mig.

Tänka sig, snart fyller Dockis år, vi börjar bli gammla hon och jag. Jag och Filip satt och pratade ålder, han har bestämt sig att han ska leva tills han är 26 och jag kan lova att jag trackade honom för det. Han fick tjata på mig i ungefär 2 timmar på att jag skulle komma över, tillslut körde han på mina skuldkänslor och jag gick över. Inget jag ångrar, fick se slutet på Star Dust och prata av mig. Märktes att båda var trötta, vi stirrade ögonen ur oss.

Kommentarer
Postat av: Saraa

jaa, det måste vi verkligen... när vi ska vi ta det? nu ellre senare?

haha, jag bara dissar dom.. haha :p fatta vilket svårt jobb dom måste ha egentligen :p

2008-01-18 @ 01:02:19
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: Sara

dockis :D hih.
snart fyller du också år jossan :)

2008-01-18 @ 01:04:29
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: jossän

S: Jag vet inte, kan väl ta det så vi kan planera lite ^^
Jag vet, alldeles strax fyller vi år.

2008-01-18 @ 18:29:25
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0