Nyår

Så är det nya året kommet och det känns väl sådär hitills. Ska bli ganska skönt att börja skolan nu igen, ska bara gå 1 eller två veckor och sen ut på APU. Om jag inte nämt det tidigare eller om du inte har läst det innan så ska jag vara på en tvåspråkig förskola i Sollentuna, så får se om jag kommer få tala engelska eller bara jobba på som vanligt med svenskan.

Nyår firades med Malin och Josse hos Matte, Dänni och Björn. Mycket trevliga människor var där, synd dock att någon delade bort våran dricka. Sen lite små bråk med Josse nu, orkar inte med att folk bråkar för små saker. Men, om hon vill det så är det hennes ensak.

Igår spenderade jag kvällen med Jocke och Matte vilket var väldigt trevligt, längtar tills vi drar på kryssningen på Mattes födelsedag. Annars så saknar jag min bror ganska mycket, vet inte varför, har väl lite abstinens.

Sen har lilla Cicci fått ett Guitarr Hero så kanske ska prata med tösen och boka in ett litet GH race. :) Hade varit mycket roligt. Den som lever får se helt enkelt.

Nu kommer min och David i klassens favoritlåt.


HOT DIGGI-DI DAMN

Kommentarer
Postat av: Sara

ska bli kul å träffa alla i klassen igen (:

2008-01-03 @ 16:25:56
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: jossän

ja, det tycker jag med. :)

2008-01-04 @ 13:36:01
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0