Mitt längsta blogginlägg.. (någonsin?)

Så var det fredag igen min vänner, kan ni tänka er. Ja, det kan ni troligen. Så vad har jag gjort för bra för att få mina medmänniskor att må bättre och göra världen till en bättre plats att vara på?
Jo, jag har varit i skolan och försökt att få in någon sorts information av någotslag in i min sprängfyllda hjärna, jag har varit allmänt trevligt mot folket i skolan och nu väl hemma ska jag få den stora äran att göra det lite fint och städa.

På tal om ingenting så imorse när jag missade min buss för att jag kollade runt på tuben, ett ständigt återkommande problem i min vardag på senaste tiden, så stötte jag på en tjej som heter Abby, denna tjej har den mest jätte coola rösten, (trodde först att hon var en kille, men det hör inte hit) människan varje söndag drar ut en lapp från en hatt (bara där hör man att det inte kan gå fel, EN HATT!)och på denna lapp står den då någonting på (såklart) och det som står på lappen ska hon skriva en sång om. Coolt va! Jag tycker det iaf så hon är min nya hjälte och grejen är att låtarna hon gör är super häftiga och jätte töntiga. Jag ska nog skriva till henne och be henne fixa en logga så man kan köpa en t-shirt med texten: SONGS FROM A HAT, för det är så detta projektet heter.

Igår föresten så gick jag aldrig på bio själv, åkte till biblioteket och lånade första volymen ur Spiderwick, fanns nämligen inte volym två så jag kunnde låna den med, läste ut den på någon timme. Varför kanske du undrar nu. DÅ ska jag berätta för dig att den ska komma ut på bio och jag läser alltid (läs: ofta) boken om det nu finns en, innnan jag ser filmen.
Några exempel? Ja, Sagan om Ringen, Eragon, Harry Potter.. Ja, du kanske ser ett mönster, jag läser nämligen bara fantasy, allt annat tycker jag är långtråkigt. Bara så du vet.

Sen ikväll ska jag till Fille på fest, han har tjatat att jag ska komma över och hälsa på sen han flytta dit och det är nu ett tag sen. SÅ då kan jag lika gärn dra dit. Det är ju lixom inte långt, gården brevid (kanske inte säger dig så mkt, men ungefär MAX 100 meter).

Juste, såg Björn idag på busshållsplatsen (säger inte vem Björn, men inte min far iaf) och varför har jag inte sett innan att han är typ hur snygg som helst, jag ville bara slänga mig om hans halls och typ, ja, jag vet inte. Het är han iaf.

Nej, ska börja med städningen nu, så önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: Cicc

och du undrar jag. karins björn?

oliven som är blogghatarn. som förövrigt uppdaterar 3829 ggr per dag. verkar de vettigt?;)

2008-01-12 @ 11:42:02
URL: http://cicciii.blogg.se
Postat av: Cicc

JOSS!! ditt förra hus hade inbrott i förrgår när jag var hemma från skolan.. buhu läskigt!!

2008-01-12 @ 11:44:06
URL: http://cicciii.blogg.se
Postat av: Cicc

självklart skulle jag ha skrivit i de första inlägget: DÅ undrar jag..

2008-01-12 @ 11:44:34
URL: http://cicciii.blogg.se
Postat av: jossän

SÅ, nu ska jag svara på dina komentarer.
1. Nej,inte karins björn, dock hade jag en lite crush på honom i början av 1an, när jag gick HR.
2. GAAH! Ja, det är riktigt läskigt, tänk om du hade varit hemma. Jag och mamma disskuterade detta igår. Creepy.
3.Känns bra att du rättar dina misstag, då slipper jag. :D Bisserwisser nr 1. Eller som Cillen säger: "Har du läst illustrerad vetenskap igen?"

2008-01-17 @ 22:36:28
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0