I <3 Bagarmossen

Idag har varit en stresig dag, var på bröllopsmässan, åt på resturang och sen bar det av till West End Star.

Först så kom Lotta och hennes fästman Fredrik och hämtade mig och min lillasyster, så åkte vi in till stan och hämtade upp min kusin Felicia. Det var jätte roligt på mässan, Lollo och Fillan gick mest och nallade godis av alla som var där medans jag, Lotta och Fidde gick runt och kollade på allt och alla. Mycket trevligt, efter några timmar där hade vi sett ALLT!

Så vi åkte och åt på en mongolisk resturang, eller dom hade thai, asiatisk mat också, vi åt så mkt så dom troligen gick back på oss. Mycket stolt, känndes som det var värt det.

Sen åkte vi hem, jag hann sova i  2 timmar, sen bar det av in till stan med Sara, Veronica och Amanda. Vi skulle sitta i publiken på West End Star, hon från Väsby åkte ur, vilket var trist, för hon jag tyckte var sämst kom vidare, Divana (usch). Men annars var det vädigt roligt. Och Jocke, (Dockis och Veronicas kusin) och hans tjej kom typ sist in och fick sitta med det anhöriga, mkt roligt.

Påväg hem på bussen (då bara jag, Amanda och Veronica) så var vi minst sagt övertrötta och började prata om Bagarmossen. Och nu har jag bestämt att nästa helg ska jag festa där, vet inte hur, vet inte när, men jag ska.

Kommentarer
Postat av: Veronica

HAHA! Bagarmossen IS THE PLACE TO FESTA! Hjälp vad kul vi hade XD

2008-01-20 @ 00:32:45
Postat av: Veronica the Besserwisser

Jocke är min brorsa, btw! Och hon heter Divina, inte Divana, hur gärna du än vill det XD

2008-01-20 @ 00:36:46
Postat av: Sara

haha :D verkar som om ni hade riktigt kul :p

2008-01-20 @ 13:45:40
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: jossän

V: Haha, det är min blogg, så det är jag som bestämmer. XD Mouhahah!
S: Ja, mkt roligt.

2008-01-20 @ 15:09:42
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0