förtrollad (i dubbla meningar)

Helgen har varit väldigt lyckad, har faktist tänkt lite idag. Jag borde ta tag i min lilla hobby, ska nog fixa det snart.

Haha, juste, igår så åkte jag, Lina, Jocke och JensFörtrollad. Jo, jag har sett den innan men den är så bra så det gjorde inget. Men när vi satt i bilen så pratade vi om att vi skulle börja på buggkurs för nybörjare, förstå va roligt med vårt lilla gäng.

Annars så i fredags så var jag först hos några kompis och föra, sen drog vi till Solna och kröka, sen drog jag till Niclas som hade fest, som jag sa innan. Med de vanliga gänget, jag och Malin laddade lite för våran kryssning den 15de februari. 7 tjejer som är väldigt danssugna och som är väldigt roliga av sig. Det kan inte bli fel (eller? haha).

Sen på lördagen åkte jag mamma och Lollo till kista, handlade ett linne till Trance Energy. Sen käkade vi lunch där, så grymt gott. Åt som alltid på Spanjoren. :D Sen efetr 4 timmar drog vi hem, sen så kom Malin hem till mig och jag gjorde mig iordning, sen drog vi och mötte Danni och Matte och drog sedan hem till Malins "gubbe" som hade fest.

Måste bestämma mig för vilken av klänningarna som är finaste, ska rösta till min kusins bröllop. Brudtärnorna och jag (nej, jag är inte en av dom) ska ha dom. Men tänk er dom i guld, är nämligen guldtema.
Så hjälp mig välja:


Kommentarer
Postat av: Cicc

ÅH! den blåa klänningen påminner om klänningen jag hade på balen i nian! :') om den bara hade varit längre, och lite puffipuff under.

2008-01-29 @ 14:44:45
Postat av: Sara

den första var finast i modellen tycker jag, fanns den i guld? :)

2008-01-29 @ 15:29:47
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: Linda

A tja ditt padrask, roligt att se dig här. Hänger du här ofta? ;O

Och jag tycker den andra klänningen var snyggast x) wio!

2008-01-29 @ 17:47:23
URL: http://LindaLundkvist.blogg.se
Postat av: jossän

C: Naaw, blir så arg att jag och Becca åkte till fel Scandic. Så vi hann ju aldrig se er. :(

S: Vi kommer typ special beställa. :) Jag gillar också den första, fast den kommer nog trea.

L: Hej kexet. Jo, jag brukar komma hit för att se dig smula. XD
Jag tycker oxå att den är snyggast, sen kommer den röd/rosa, sen den gröna/första. :)

2008-01-29 @ 20:21:49
URL: http://jogy.blogg.se
Postat av: Veronica

klänning Numero 2!

2008-02-07 @ 16:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0