Barbie centrum?

Igår så var jag som sagt på museeum med alla dom mindre barnen, så det var lite så kontigt att jag och de två andra lärarna som var med var trötta igår/idag.

2 av barnen kom bort så jag fick leta överallt på alla utställningarna (okey, inte alla, men 2 av 4 och det är inte lite!) men medans jag springer runt där som en tok så hör jag någon skrika: Jooosefiiine! Titta på ooooss! Och se där sitter två små hel lyckliga pojkar på en jätte groda och är hur nöjda som helst. Då kunde jag inte bli arg utan skrattar lite och drar med mig dom till resten av gruppen.

Senare när vi satt på bussen så skulle jag läsa vad alla busshålls platser hette, och snäll som jag är gör jag självklart det.

Barn 1:Vad står det nu?
Jag: Mörby centrum.
Barn 1: Barbie centrum? :O :D Vi är vid Barbie centrum!
Resten av barnen: BARBIE CENTRUM!
Barn 2: Vi måste av!
Jag: Nej, Möööörby centrum, inte barbie.
Alla barn: *suck*


Annars idag så har jag inte gjort speciellt mkt, fick gå hem tidigare då en av lärarna tyckte jag såg ut som en zoombie (ja, tack då) och skulle gå hem och sova. Men nu när jag sitter här hemma så känner jag mig inte alls trött, bara väldigt nöjd med tystnaden.
image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0