slogans.

Haha, var inne på någon sida så skulle man skriva in sitt  smeknamn så skulle man få en slogan, detta är vad jag fick: «It's not a dream. käss is real!» Så rätt!

Tyckte det var roligt faktist. Jag bakade chokladkrisp idag, då tänkte jag på Becca. VI gjorde alltid det när vi var små och kom hem efter skolan. Och när vi gick i 5an så varje dag så gick jag, Malin "Blond", Becca hem till Karin och gjorde pannkakor. Det var under en av dessa måltider jag och Karin disskuterade Harry Potter för första gången, då läste jag den med.

Saknar att bo nära det stället där jag växte upp, inte för att jag bor mil där ifrån. Utan mest att kunna gå till Huginvägen och kolla lite eller "bara råkade ha vägarna förbi". Jag saknar det huset väldigt mycket. Tänk så mycket roligt jag har gjort där och dumheter för att inte tala om.

Har börjat träna lite varje dag på min gitarr också, tycker att det går lite lättare nu att byta mellan akorden och så kommer jag ihåg några stycken, det går långsamt, men framåt. Vilket känns bra. Snart kanske jag blir den nya Laleh/Lars Winnerbäck. Då ska jag konkurera ut min svurna fiende "Antikrundan".

Nu är det bara två dagar kvar, sen sticker jag till Amsterdam mina vänner. Jag vet att ni kommer gråta blod när jag är borta, so don't trie to deny it. Måste börja läsa lite mer engelska böcker och utöka/förbättra mitt ordförråd, känner att jag är för osäker på stavnnig för att vara nöjd. Ska börja leta lite roliga böcker nu som man vill läsa.


Nu Cill tog jag din lilla lista. :D
blått | grönt
piercing i näsan | piercing i läppen
msn | skype
finnar | fräknar
vit choklad | mörk choklad
Ica | Coop
surt | sött
lakrits | choklad
tuggummi | halstabletter
kärlek | vänskap
sova | äta
frukost | lunch
majs | gurka
ladda upp en bild | kolla på folks bilder
linser | glasögon
bevakare | vänner
småbarn | tanter
Stockholm | Göteborg
Japan | Kina
läppstift | läppglans
självmord | bilolycka
feber | ont i halsen
kallt | varmt
vatten | oboy
öl | saft
vinter | sommar
snö | regn

Juste Sara, har sett klart alla avsnitt nu av AA!

Kommentarer
Postat av: Sara

jossan, kommer saknar dig massor! är SÅ stolt över dig för att du har tittat på AA, nu får vi snacka nya avsnitt varje måndag igen :D

2008-02-20 @ 20:51:34
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: jossän

ja, det tycker jag. :D Vet vad jag ska göra när jag kommer hem iaf, se aa. XD

2008-02-20 @ 22:56:31
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0