Sjukt skön lördag/söndag

Gårdagen blev mycket lyckad, Sara kom till mig vid halv 7 och sen lyssnade vi på lite musik och fixade oss. Sen kom Cillen och Cicci. hade så grymt roligt, körde Guitarr Hero (får göra om det) och sen så började Melodifestivalen och vi bänkade oss ner med popcorn och godis.

Och gissa om jag och Cicci blev glada då hennes man (Björn Gustavsson) kom ut och höll i pausunderhållningen. Så grymt dåliga låtar som var med, den där 2an. Säger bara *suck* för dom, annars så gillade jag Amy Diamonds låt, dock gillar jag inte hennes personlighet.

Mikaelas syrra berättade förut (dom går/gick i samma skola) att hon hade ställt sig längst fram i matkön, då frågar en grabb vad hon gör. Hon vänder sig om och säger: Vet inte du vem jag är? HAHA! Alla började typ asgarva och hon sprang där ifrån.

Sen fick vi skjus av Cicci pappa ner till station så drog jag och Dockis (Sara) till Kitten Club. Grymt skönt ställe, vi bestämde oss för att det får bli vårt nya ställe. Grymt sköna människor och för att inte säga trevliga. Haha, vi träffade ett par och tjejen var från Köping, hon kände Filips syrras pojkväns pappa. Han är med i serien, men vet inte vad han heter. Grymt roligt var det iaf.

Sen sov jag och Sara hos mig, känndes väldigt bra att äntligen hitta en sovkompis som inte rör på sig/snor allt täcke/puttar ut en ur sängen eller något liknande. Sen gick vi upp vid 11, käkade frulle. Sen drog vi och familjen till Södertälje och kom hem vid halv 6. Känndes som denna helg har man fått ut maximum av. :D

Kommentarer
Postat av: Sara

bästa helgen på länge :D

2008-02-10 @ 22:24:15
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: jossän

helt klart, av många anledningar. ;) :P

2008-02-10 @ 23:31:26
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0