Jkpg

Var hos far i Jönköping i helgen, var skönt att få komma bort från Väsby ett tag. Det kan bli lite väl mkt med alla-känner-alla-känslan.

I fredags så var vi på resturang jag, Lollo, Rikard, Mariann och min pappa. Efter en super god pasta så drog "barnen" till bror och spelade Guitar Hero och kollade film tills vi däckade.

Sen på lördagen kom pappa och Marre och hämtade oss och vi åkte vidare till AnnHelen (Marianns syster) för att fira henne, det var jätte roligt och super god mat. Vi kom väl hem vid 7 tiden på kvällen och sen lagade jag och pappa tacos. Sen var jag väldigt nöjd med min kväll och gick och la mig.

På söndagen så vaknade jag, gick ut med hunden, käkade lunch och sen åkte vi till bussen. Och sov heela vägen hem utan att vakna, detta är rekord. Jag sov nämligen hela vägen på tåget ner också (eller vaknade 1 gång men det vara bara för jag var kissnödig). Detta kan förklaras med att jag jobbar hela veckorna och är sjukt trött påmkvällarna.

Sen så åkte jag och Jens över till Lina senare och träffade Janne och Jocke, vi såg på Alvin och gänget. Jag tror att jag och Lina verkar ha hyfsad lik filmsmak. :D Sånt är alltid roligt. Sen såg vi någon köttfilm(?), och nej, ingen porrfilm som Oscar trodde, utan den handlade om några köttförsäljare. Ja, konstig var den iaf.

Och idag ska jag till skolan och träffa mina små vänner. Juste, glömde säga att jag träffade Fia på bussen i fredags när jag skulle till tåget efter jobbet. Grymt roligt det var och jag vart så glad, saknar verkligen mina vänner från plugget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0