blogg.se är drygare än yes.

Jag blir så trött, igår skrev jag ett uppsatslångt inlägg och sen (självklart) när man ska lägga upp det på bloggen försvinner det, så det slutade med att jag blev jätte irriterad och arg och helt enkelt inte bloggade över huvud taget. Det var nog en av dom få gångerna jag velat slita min dator i tusen bitar. Stampa sönder den, stända eld på den och kasta den ner för balkongen. Som tur gjorde jag inget av dessa saker utan tog ut det på en person på msn istället.

Annars så sitter jag här och snyftar för mig själv, allt gick åt helvete igår. Gick till tandläkaren, jag har aldrig haft fobi för att gå dit, men igår hade jag det. Detta kan bero på att folk har skrivit i sina bloggar om att tandläkarna i år har varit väldigt hårdhänta och samma sak har mina vänner sagt.
Jag gick iaf dit vilket jag såklart inte ångrar så, men min mun blev misshandlad. Tror min tandläkare har fixat med sin sånnd där peta-i-munnen-pinne inte var ren eller nått, för mitt tandkött längst bak till vänster på underkäken är ömt och svullet och det var inte så innan, har fortfarande ont där.

Sen kom jag hem (hade fått ledigt av min handledare, han är BÄST!) och får febr så jag inte kan gå på bio. Kul jul lixom, sen fick jag frossa och låg med långkallingar, långarmad t-shirt och 2 duntäcken och sockar så klart. Men frös ändå.


Idag har jag kramp i min mage, tror att jag oroar mig för mycket. Det kan ligga under och trycka iaf för jag lägger saker åt sidan och då kan det skapas oro, tror att det är något stressrelaterat iaf. Och det rekomenderas att äta mat vid regelbundna tider och sånt.

Nej, får åter komma senare. Ska åter gå till min loggande fosterställning nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0