zoom-zom-zoom

Tänk att denna vecka oxkså runnit förbi. Idag är det redan fredag och för en vecka sen var jag, Cilla, Cicci och Sara i Göteborg. Jag har beslutat mig för att inte skriva något om resan än, men om ni vill ha en resume' så hittar ni den hos Cicci.

Idag kom våran Historia lärare tillbaks från Polen, och inte en dag försent. Ingen (max en person, parre) förstod det våran vikarie pratade om. Så det han hade babblat om i 2 veckor, gick han igenom på ungefär 2 timmar eller något sånt. Så nu förstår mer än hälften iaf. (Don't worry Cill, i'll help you.)

Senare ikväll ska jag och Sara och till Globen (läs Anexet) och se/lyssna på Kelly Clarkson. Mycket roligt måste jag säga. Något annat som är skönt är jag kommer vara själv hemma hela helgen. Ska bli så skönt att slippa en jobbig syster och föräldrar som tjatar, göra allt när man vill, hur man vill. Ska bli skönt när skolan slutar om ett år(!) och komma bort från detta. Åka till England, London och få se annat än Väsby, träna engelska till max och träffa annorlunda människa som man annars aldrig skulle ha träffat. Jag längtar helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahahha fulaste bilden :D

2008-04-13 @ 02:08:43
URL: http://maalinens.blogg.se
Postat av: jossän

jag tycker den är ganska het. ;)

2008-04-13 @ 03:39:37
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0