nej till rattfylleri!

Jag har kommit på en sak som jag inte tänk på innan. Varje fredag så börjar på ungefär samma sätt, "så är det fredag igen" ovs. Det känns som jag borde börja med något nytt och inte en långförklaring att jag börjar bli en mönsterskrivare. Vet heller inte om det finns någon som heter så, men jag orkar inte ta reda på vad det heter igentligen. Så nu får helt enkelt nöja er med mig som jag är idag.

I torsdag så innan vi slutade så fick i en förhandsvisning på Don't drink and drives nya film "Leva livet" tror jag den hette. Jag kunde inte äta på resten av kvällen, såg bilder framför ögonen när jag väl ksulle ta en tugga. Tänkte på Joakim också, han föresten är helt återställd. Om du inte fattar så kan du kolla i arkivet 11 december.
Pratade med han i onsdags, känndes lite konstig att se filmen. Var när på att börja gråta. Det är så sjukt att så många dör på grund av rattfylleri. Jag vet iaf vart jag står i den frågan.

Till lite roligare saker, ska ju åka till min pappa idag. Vet inte om jag berättat det men ska träffa några som jag och Mikaela träffade på Hollands bussen. Kommer bli jätte roligt att träffa dom igen. Annars så har jag inga förväntningar på helgen, bara att den ska vara solig. För här lyser solen och jag har gått i kläning idag utan att fryst till en fiskpinne (utan jacka också så klart). Känner mig så glad när solen lyser, den smittar ner alla med en possetiv inställning och glatt humör.

Måste nog lägga upp en lite video för er snart på mitt gitarr spel, det har blev sååå mycket bättre nu sen när jag fick den i julas. Övning ger verkligen färdig het.
image167

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0