Ge mig...

Ahh, har gjort färdigt mitt PowerPoint om Holland nu. Den blev faktist mycket bra, har använt mig av bloggen för att komma ihåg vad vi gjorde. Känns ganska overkligen fortfarande att jag har varit där. Att vi faktist dansade i 8 timmar i streck. Känns bra att prata om något som man valt själv. Så här sitter nu jag och Sara, igen.
Haha, hon håller nog på att förvandla mig till en pluggis, vilket jag gladeligen blir. Måste verkligen plugga mega mycket nu, vill ha lika bra betyg, om inte bättre som jag hade förra året. Men det är inget som är omöjligt.

Har ju börjat gå till skolan nu, det känns också som något bra. Jag planerar mer min morgon då, elelr om det bara är för att jag sov ordentliget igår. Känns som om jag har blivit mer pepp på att gå i skolan iaf. Sen har jag kanske ett jobb också, vilket är helt toppen.

I helgen ska jag till pappa, ingen aning vad som kommer at hända. Men ska ut på ferdagen eller lördagen med Mikaela och träffa Mika, Johnny coh Tommy som vi träffade på bussen till TE. Kommer bli jätte roligt att träffa dom igen, hur roliga som helst. Skulle tydligen föra hos bror också. Men kommer nog träffa han mer om jag tror rätt.
Annars händer väl inte så mycket, ska väl kolla på AA nu.

image164

Jo, föresten. Det rä nästan sommar här nu, det var 25 grader i solen imorse. Tänkte ha på mig kjol, men avstod. Det var nog smart av mig, det är ganska kallt i skolan. Men annars hade det nog inte varit några problem. Sen gick jag, Fredrik och Cillen på en promenad efter att vi ätit lunch. Ingen hade några pengar till glass så vi gick istället. En mycket bra ide av oss.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ooh jag älskar Power Pint presentationer, man kan göra de så snygag! ;)
Dansa i 8 timmar, puuh jag blir trött av bara tanken! :)

2008-04-22 @ 12:13:52
URL: http://ninaslondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0