extra extra

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Jag ska fixa ihop mig med Järvheden.
Jag blev med bjuden av Cillen till att sitta som publik på Extra Extra med henne och Johanna. Mycket trevligt, dock var Cillen maxat stressad och vi kom precis så vi fick jätte bra platser. Så på lördag kan ni kolla efter en liten tjej med knall grön tröja och där har ni mig.
Felix Härngren var också där, han är sååå spontant rolig. Han och Järvheden fick mig nästa att kissa på mig av skratt, men bara nästan. Efter programmet så skrev vi upp oss på en lista, så nästa vecka ska vi sitta dä igen. Då kom jag på det smarta förslaget att vi skulle trycka upp tröjor där det stod: VI VAR HÄR FÖRRA VECKAN MED. Kul va?

Sen drog vi hem till Väsby för att sen dra till Donken, på bussen träffade vi Elli och en kompis till henne, så käkade vi och hade det mys. Nu sitter jag hemma och är helt slut. Men är ganska lycklig, har fått en helt timmes skratt och nu kommer jag vara en myckeet gladare människa, vara med på 2 program (dom spelade in något annat grej medans vi satt och vänta) och så säger man ju att ett skratt förlänger livet. Jag kommer leva mkt länge. :D

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, vad roligt (: jag har sovit middag tills nu, ska sova nu igen! :D godnatt.

2008-04-02 @ 02:54:47
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: cill

roligt var de! :D
hoppas de blir biljetter nästa vecka också! :D

2008-04-02 @ 10:33:04
Postat av: Malin

När kommer du hem från götet? :D

2008-04-05 @ 12:43:17
URL: http://maalinens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0