suck..

Jo, det där att jag tänkte vara duktig och göra min egna sallad. Det gick åt helvete, den smakade inte lika gott som jag ville. Så nu kör vi på att köpa något imorgon. Suck, blir så trött när allt bara skiter sig. Har ont i huvet nu också, nu ska jag bli lite gladare och kolla på Rhapsody in rock. Sarah Dawn Finer är med, hon rä så grym på att sjunga. Sen gillar jag att hon inte är tenor. XD 
Nej, nu ska jag bestämma med Jocke om våran pannkaksmiddag.


Är så nöjd med skorna, vill ha dom! Julklapp kanske? XD

Kommentarer
Postat av: Cicci

JÄVEL o va snabb på att skriva.. hann ju inte ens kommentera innan ett nytt inlägg var uppe på tavlan:P

2007-09-17 @ 20:24:10
Postat av: jossän

I know. Det är därför jag kallas blixten! :O
Not.....

2007-09-18 @ 07:20:43
URL: http://jogy.blogg.se
Postat av: Cicci

blixten? jossan? HAHAHAHAHAHAH

2007-09-18 @ 22:39:16
Postat av: jossän

hoppas du förstår att jag var ENORMT ironisk. :D

2007-09-19 @ 00:47:12
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0