Skansen och björnrejunion.

Skulle ju fixa matsäck igår, ja det gick ju åt piparn. Så imorse fick jag gå till Ica och handla min matsäck, fast sen hade dom inte Brännhults Hallon så jag fick ta en sväng till Coop också. Var lagom nöjd. Sen hem och byta kläder, hitta hatten som gömt sig. Sen bar det av till tåget, gick faktist till station för en gångs skulle.
Sen väl på skansen tiggde jag och Cillen ihop pengar till en bulle av folket i klassen. XD Såg en jätte tuff hatt i en av bodarna där, men den var inte till salu. :( Sen käkade jag, Sara, Cillen och Emelie lunch med en 2:a tror jag. Var helskojigt. Måste göras om. Sen Fick alla gå hem så då blev bara jag och Emlie kvar så vi kollade på djuren. Då fick jag se min underbara björn jag har som msnbild. He who pleases himself. Sen letade jag efter en ny Pannkaka till Sylt. (Köpt en leksaks ödla förra sommaren och Mikaelas hette Sylt och min Pannkaka)och åkte sen och mötte Oskar inne i staden. Gick vilse, för dom hängde bara efter mig, fast vi kom hem tillslut.
  Sen var vi hemma hos Oskar en stund och kollade på tuben, sen drog vi till Kent. Han har en massa kattungar hemma hos sig som är hur gulliga som helst! X.x Sen skulle han spela gitarr på muskskolan så vi lånade några filmer och gick.
  Jag och Emelie gick hem till henne och lagade middag, blev gott. Mätta och belåtna så började vi kolla på "Bewitched" kom direkt att tänka på Mickan. :D I Jönköping, alltid hon och göra näsgrejen. Sen kom Oskar i mitten av filmen. Hann kolla på alla filmer innan jag drog hem, Micke och Molle, Peter Pan och Bewitched.

Hittade lite bilder från festen i lördags som jag tänkte skulle läggas upp. :)

Cicci, kolla upp någon rolig sida jag kan kolla på och göra. Haha, försök att slå mitt Lets Dance rekord på blipp.se är urgrym. It's a dare!

Kommentarer
Postat av: Mikis

Känner du Sara? :D Jobbar med henne :)

2007-09-23 @ 19:00:00
URL: http://mpv.blogg.se
Postat av: jossän

Ja, jag går i samma klass som henne. :)

2007-09-24 @ 17:32:40
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0