Sista orgenteringen i mitt liv.

Tack och hej, nästa grej. Jag är så trött på orgentering så jag spyr, finns det något värre? Jag tror inte det. Jag ska aldrig utsätta mig för det mer, det var sista gången i mitt liv.
Om du undrar varför allt detta tjat om orgentering så är det för att det var friluftsdag idag. Det var kallt och blött i skogen, men jag, Cilla och Eliza hittade hela 10 av 14 stycken kontroller. Det är det bästa jag fått i orgentering i hela mitt liv. Dessutom kom vi inte vilse, också rekord. :D Nu sitter jag och tittar på Johan Glans, han är så underbart rolig. Ge mig honom! X.x

Nu kommer det roligaste klippet med Johan Glans, jag är grym på att imitera just detta. Iaf slutet, nu Cicci kommer du att förstå. (Hoppas jag!)


Like it or not.

Kommentarer
Postat av: cill

vi var ju riktigt grymma ju!
men nu undrar jag om du tog ut dig så mycket på orienteringen så du inte kunde komma till skolan idag? ;)

2007-09-27 @ 13:51:08
Postat av: Cill

Mohahahah:D

2007-09-27 @ 13:54:32
Postat av: jossän

har fått bihålsinflammation... igen. Hade feber imorse, men har varit hos dr nu. :)

2007-09-27 @ 19:09:14
URL: http://jogy.blogg.se
Postat av: Cicci

HAHAHA älskaar klippet;D jag och cill drev som fäään igår på porren:D

2007-09-28 @ 15:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0