Klumpig och glömsk...

Idag har vi varit och hälsat på min moster och hennes familj, det var myspys. Bestämmde med Ica att vi ska åka till stan i veckan, troligen imorgon. :D Sen åkte vi och lämnade Rikard på centralen. Känns lite tomt nu och rummet är en stor röra. Vilket mitt rum oftast är men nu är det ännu värre. Får väl städa lite inna jag går och lägger mig.

Jag är väldigt klumpig, som i fredags så slog jag ju i hakan, två gånger. Den gör inte ont lägre om det var någon som undrade. Brukar ofta rammla i trappor. Stuckat foten två gånger den senaste månaden. Ja, listan blir lång men orkar inte skriva ner allt. Sen glömde jag Ciccis lösenord till hennes bloggis så jag kunde inte kolla in den. Vilket var hemskt för det är helt klart min fawo. :D

Annars så har jag och Persi haft en lååång konversation på MSN om tatueringar vi vill göra. Inatt drömde jag om att jag hade två karpar i varsin sida av svanken. Är otroligt sugen på det nu. Och eftersom jag inte vet vart jag ska ha min triforce så blir det nog karparna först. Sen tänkte jag att man kanske skulle ha drakar istället, bara för jag är ett sånt fantasyfreak. Och om det skulle bli så skulle jag vilja ha några som såg ut som dom här.


Kommentarer
Postat av: Cicci

karpar? är inte det en fiskras?

2007-09-16 @ 22:37:43
Postat av: jossän

jo, haha. vet du vad dom heter på engelska eller? Coyfish, asgarvade åt det när jag såg på Miami ink för då var det nån snubbe som sulle ha en karp. :D

2007-09-17 @ 16:53:11
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0