Heffaklump

Lördagen: Jag och Emelie kom hem säkert från Kent, som var helskojigt. Sov, sen så åkte vi hem till Emelie och kollade på en massa Disneyfilmer. :D Sen kom Alex och hämtade oss och sen hämtade vi upp hans kompis Marcus så åkte vi på bilträff i Barkaby. Hur niceiga bilar som helst. Önskar att man börjat med körkortet nu... Sen käkade vi på Max och åkte runt lite.

Söndagen: Jag var ganska slut efter fredagen fortfarande så jag tog igen mig hela dagen och bara myspyset med mamma och Ubbe. Kollade på några skräckisar som jag inte fattade något av. Sen så avslutade jag kvällen med att somna till Puhs film om Heffaklumpen.

Måndag: Så idag har jag varit i skolan. Vart en ganska skön dag. Och ganska intensiv. Jag, Cillen och Fia åkte hem till Cilla för hon hade glömt sina idrottskläder hon skulle ha till Styrketräningen, så då åkte vi på lite äventyr i Väsby. Så mitt älskade Sjukyrkoberget idag. Har inte varit där sen pappa flyttade därifrån. Såg mitt hus, min flaggstång. Jag ska flytta dit när jag blir stor, älskar det huset.

Sen kollade jag och EmelieHeffaklumpen, kom knappt ihåg något, eftersom jag somnade. Ska snart och handla med mamma och Ubbe. Lyssnar på skönaste Austin Power låten!


ENJOY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0