gammla vänner, nya människor

Det är skönt att folk kan fönändras, dock kan det ibland innebära problem. Men hur skulle det se ut om folk inte gjorde det, det är helt okey för mig om folk gör det, för vänskapen har man oftast kvar iaf. 

  Spelade bowling igår med en massa gammal folk från min klass i Grimsta, så underbart sköna dom är. :) Är glad att jag umgås med er. Och sen Emelie och dom andra är inte dumma dom heller. Bror var med, själv förlorade jag hela grejen, men det var jag lite inställd på, för jag är knappast bra på bowling. Men det var roligt och det var därför jag spelade. Gjorde illa mig på hakan för att jag slog klotet där på... 2 ggr. Lite öm idag.
  Sen idag åkte jag, Lollo och Rikard med Pernilla till centrum, handlade en superfin klänning på Gina. Efter det käkade vi på BK och sen drog vi hem till Persi och träffade Matte. Myspyse i deras underbara soffor, sen vid halv 5 drog jag och Sara till Nuzze för att vi skulle fixa för Verres överaskningsfest. Blev hel lyckat. Hade det super och hon blev glad för presenten. Köpte en Asti. ^^ Sen nu är jag hemma och slappar, Verre smart som hon är, försökte ställa sin ölburk på en lutandes planka på tåget. Vilket resulterade med att hon blev blöt och vi tvunga att byta plats. Sen Fick jag sällis på bussen med av Vicky och Angelica och hennes misse. Malin ringde lite senare och undrade om jag ville ha henne katt, men tackade nej till asiatmissen. (Så ful!)

Hittade en tatuering Malin skickade för ett tag sen. Måste tagit lång tid att gör den, skulle oförsig va snyggare med färg. :)

Att propå det jag skrev i början så började jag skriva med en grabb som jag inte pratat med på 2 år. Vilket är sjukt för att jag nog lite förälskad i honom, men beronde på omständigheterna så funkade inte allt så allt sumpades bort av båda. Vilket jag ångrar otroligt.. Ska nog ta upp kontakten på riktigt, saknat honom väldigt mkt. Kunde prata om allt.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jossen du är tuff!:)

2007-09-16 @ 18:40:55
Postat av: jossän

vilket sammaträffande. Jag tycker det med. X.x

2007-09-16 @ 21:05:49
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0