bom-sicka-bom

Så har en helg gått igen och vad har jag gjort? Jo, det ska jag säga dig nu!
Jag och min lilla syster Lollo åkte ner till våran far som bor i Jönköping på fedagen, käkade tacos. Sen ringde Mikaela så jag gick och mötte henne inne i staden, vi gick på Donken (där alla fjortisar hänger om ni ville veta) och hadlade mat och henne. Sen kom bror som hade varit och jobbat, så han tyckte väl inte att det var det roligaste att komma till ett annat donken. Sen, så smart som han är så har han glömt lägget. Haha tror det är något som ligger i släkten, kallas nämligen Lägget av folket från kryssning på Cinderella. Så då kunde vi inte gå på krogen, men vi drog hem till bror och kollade film istället, somnade i soffan.
Lördag morgon vaknar jag och hittar brors DS på bordet och spelar det tills resten vaknar och vi drar in till stan och ringer Lollo. Köpte ett par skitsnygga Artful Dodger jeans, för hör och häpna 399:- klå det om ni kan. Sen var det lunch med Marianns föräldrar så spelade vi skip bo, sen gick jag och la mig för jag inte kunde se på grund av min smärta i bihålerna. Sen kom bror och åt Kreolskgryta, jummie! Sen drog vi (Mikaela mötte oss inne i staden) och såg på Härmed förklara jag er Chuck & Larry. Adam Sandler var brilljant som vanligt och dom sköna skämten var helt enkelt lovley. Den var helt klart värd att se.
image44






















Idag handlade vi jacka åt Lollo, människan är nu 1 cm längre än jag, skäms lite. Men det är ganska praktiskt att vara kort, så det så. Sen tog jag och bytte min rosa Ds mot brors så han kan lägga in nya spel på min. Sen satt jag 4,5 timme på bussen. :(
Har suttit och räknat och har kommit fram till att jag har åkt buss till och från pappa i mer än 2 ½ vecka. Där är 432 timmar, vilken bortkasstade tid egentligen.

Lite sköna citat, känner igen mig lite.
"Timon: 'Jag säger bara det Pumba, det stinker.'
Pumpa: 'Mmmh, förlåt."
- Lejon Kungen.

"Prins John: 'Hör på; om du så mycket som väser en väsning, Väs, så får du GÅ till Nottingham!"

"Louie: 'All right, Karnage, you win.'
Don Karnage: 'I do? Ah, but of course! I always do!'"
- Luftens Hjältar.

Imorgon ska jag se om man inte kan fixa nytt passerkort, sen ska jag kolla med tjejerna i klassen om julsångsträningarna med Gunn. Det ska börjas i tid sirru.

Min och Malins låt! Bara för gå lite på gaytemat i filmen och sen vad man kan göra för annat vettigt istället för att sitta på bussen.
 

What, What?

Kommentarer
Postat av: Sara

mihi :D prata med gunnsan imorn :D pyss

2007-10-01 @ 18:24:44
URL: http://saraochfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0