BK ool

Så, idag är det tisdag. Känns som hela veckan kryper fram. Vill ha fredag. Ska till pappsen igen, ska på ölbowling med bror och Mikaela och sen ska vi på krogen. Hoppas bara jag får mina pengar på fedag. Någon som vet när vi får Csn?

Annars idag så har jag varit med aktivt på idrotten. Spelade spökboll och sen gymmade vi lite. Sen när den var slut drog jag, Cilla, Sara och Emelie på BK. Satt och pratade strunt mest och hade allmänt mysigt. Sen sjöng jag och Sara lite julsånger på näringslära och lagade den godaste maten vi har ätit där någonsin. :D Och Fredrik kom till skolan idag, mitt mobboffer. Vad vi har saknat dig, även om vi glömde dig lite där ett tag idag, så får du skylla dig själv.


Cillen - ENJOY

Kommentarer
Postat av: Cill

hahahahhahahah:D

2007-09-28 @ 08:42:23
Postat av: Sara

haha, vi måste fortsätta sjunga julsånger :D så mysigt!

2007-09-30 @ 21:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0