splash

Igår bar det av till Märsta, skulle glo på film med Pernilla. Blev Pocahontas 1 & 2 och Kill Bill 1 & 2. Sjukt bra Kill Bill var, jag vill vara som tjejen i den filmen. Sen käkade vi popcorn och godis och var allmänt laxade. (Rexlaxed*) Sen så somnade vi. Blev väkt imorse klockan 8.00 av Persi för hon orkade inte vara upp själv, så vi kollade lite på tv sen bestämde vi att vi skulle dra till Kista när dom öppnade, det skulle vara vi och pensionärerna. :D Och det passar ju mig bra, ville faktist bli det när jag var lite som heltidsjobb. Ja, jag vet., jag är speciell. Så vi drog dit vid 10, kom typ 3 minuter innan, och affärerna vägrade öppna även fast alla stog där vid sina kassor och hade skit trist. Suck*
Hittade en massa fina saker, just look!
Örhängen från Ur och Penn för 39:-
2 par Örhängen från Glitter, Gitarrerna 8:- och Valarna 19.50:-
T-shirt från Cubus 99:- (MED EN VAL! KOLLA MATCHMAKING!)
OCh sen min favorit från Carlings 249:- I'm loving it!

Ska annars ikväll med Jens och hans polare på Viper room, ska bli jätte roligt, ska ha den från carlings med gitarrörhängena. Kommer helt enkelt vara grymmast ikväll. And you know it!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Shiit va snygg tshirten från carlings var! dööör!:)

2007-10-27 @ 14:53:22
Postat av: jossän

jag vet! Gaah!

2007-10-27 @ 15:28:59
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0