Måndag

Så är det sista veckan innan lovet. Ska bli hur skönt som helst. Sen är det snart jul också. Ska börja kolla på julklappar till familjen, har det mesta utklurat. Sen har ju julövningarna i skolan börjat, sen har jag blivit inbjuden till Luciaövandet i Märsta av Sara. Så nu är jag hel hypad för det med. Längtar så mkt!

Så i helgen var jag hos pappa, som vanlit blev det inte helt som planerat, men helt klart en lykad helg. Kom ner vid 8 tiden så gick vi till DalBaffo som planerat och jag åt en mumsig pasta. Sen skulle jag åka hem till Mikaelas syster och passa Hilda med Mikaela (så klart) men tog bussen åt fel håll, så det tog ungefär 1 timme som egentligen skulle tagit ungefär 10 minuter. Sen kollade vi på film och myste, sen sov jag över där.
På lördagen så gick vi och shoppad lite, slutade med en fin tunika som jag är helt kär i, sen kom min farbror Jonas och hans fru Matrina och min minsta kusin Hilma som är såå gullig. Sen var jag helt slut och gick och la mig. Sen blev jag väkt till middagen, efter den drog jag och Lollo och mötte Mickan i Huskvarna och köpte popcorn och godis och läsk och gick till brors lägenhet. Där satt vi och kollade på Hot Fuzz och Wild Hogs. Sjuk roliga filmer, vid 1 kom bror och sen åkte jag och Lollo hem vid 2 någongång.
Söndagen spenderades med 5 timmar på buss och sen kollade jag på Andra Avenyn.

REMEMBER ME?
Flashbacks Cicci?
Kollar annars på Svan Prinsessan nu, hon liknar Sara ganska mycket. :D Sen så måste jag bränna ny disney skiva tills imorgons matlagning i skolan.

Kommentarer
Postat av: Sara

hör ni det alla, jag är lik svanprinsessan :D hihi :p det ska bli skitkul när lucian drar igång.

2007-10-23 @ 17:42:30
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: jossän

ja, jag längtar super mkt. XD

2007-10-23 @ 20:12:47
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0