Kanelbullensdag

4 Oktober är kanelbullendag. Detta har firats med en bulle med Cillen, den var mumsig.

Idag kom jag till andra lektionen idag, då fick jag höra att jag tydligen var sjukanmäld. När då tänkte jag, men sen kanske du tror att jag gick hem. Men nej då. Jag var så duktig att jag gick vidare och allt detta bara för att göra Cilla glad för vi skulle redovisa om Curry på Näringslära. Vilken schysst polare jag är. Vill påpeka att vi hade ett prov som jag inte hade tränat på som gick jätte bra på. Hur nöjd som helst. Här kommer ett värdelöst skämt, men den innehåller bulle så, varse god.

Två elefanter var ute och flög, då den ena plötsligt ser att den andra har en bulle i ögat.
Två elefanter var ute och flög. Då sa den ene:
- Du har en bulle i ögat.
- Va sa du?
- Du har en bulle i ögat.
- Va?!
- DU HAR EN BULLE I ÖGAT!
- Du, jag hör inte, för jag har en bulle i ögat!


Nej, nu ska jag ta mina piller och ögondroppar, sen blir det marsh i säng. :)

Kommentarer
Postat av: Cill

jag tycker att de var JÄTTESNÄLLT av dig att komma bara för min skull;)
HAHAHAH och jag måst esäga att bullsköäämtet är roligt faktiskt. ialla fall enligt mig! :D

2007-10-05 @ 11:00:29
Postat av: jossän

haha, jag tycker oxå det. älskar dåliga skämt. :D

2007-10-06 @ 11:06:51
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0