Höstlov

När ingen annan lyssnar, lyssnar jag på mig själv.

Så vart det lov. Skönt helt klart, men frågan är ju vad man ska hitta på nu då? Jag funderar på att kanske styra upp en Disneyfilmskväll för dom som är intresserade. Sen tänkte jg komma om någon annan än jag är tokigt sugen på att hyra stuga någonstans, helst i Österriket. Ska fråga Bror vad han åkte med för bolag när han åkte dit. Måste bara få åka i riktiga backar och i riktiga berg, kollade in hur mycket det skulle kosta att åka kolla upp på ungdomsresor eller något.

Annars kanske jag åker ner till Jönköping för det verkar inte som om det händer allt för mycket här hemma, vill göra något roligt på det här lovet. Annars känns det som om jag kommer sova bort det, vilket jag tycker är ett slöseri.

Annars idag så har jag blivit väkt 06.39 av Malin, tack för den du. Hon skulle till Ica 08.00 och köpa hårfärg och undra om jag ville hänka och passa hunden. Nej, hon har ingen hund, men hon är dagmatte och Josses hund. En söt valp som är en blandning av Rottis (rottweiler) och dobberman. Har inte hunnit träffa honom än, men det blir väl kanske nu under lovet.(?)

Snart kommer Spice Girls nya album, eller det är tydligen bara 3 nya låtar och resten gammla hits.
image52
Man var ju alltid någon i Spice Girl, vem var du?

Kommentarer
Postat av: Sara

jag var emma :D haha. klart jag ställer upp på en disneykväll :D

2007-10-26 @ 21:38:40
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: jossän

va najs. XD Måste bara komma på en bra dag.

2007-10-27 @ 14:38:49
URL: http://jogy.blogg.se
Postat av: Sara

nån gång på lovet kanske :) ?

2007-10-27 @ 19:11:59
URL: http://saraochfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0