Djurvakten anmälersig

Idag är det en såndär skön dag då jag har lust att gå ut och gå. Jag gick faktist från tunneln vid BK och hem till mig på 14 min och 10 sek.  Ska börja träna med Malin och nu kanske Jose' och är på. Så jag kan redan nu börja tjuvträna lite.

Igår var det alltså fredag och då var jag i skolan. Jag och Sara använde 1 av våra 2 lektioner vi hade på dagen till att kolla på disney princess costumes. :D Fanns ett par riktigt fina. Sen så var jag hemma ett tag, sen ringde Malin och då gick jag hem till henne. Då frågade hon mig om jag kunde mata djuren på lördag och självklart, som en bra vän så säger jag såklart ja. Sen kom Anki och Vicky med sin bil och vi åkte runt lite. Sen släppte dom av oss i centrum så gick vi och mötte Jose'. Gick i centrum ett tag, sen gick vi hem till Jocke och Jose', dom har gjort det jätte fint hemma hos sig. Efter det drog vi på Mammas, men jag var inte hungrig.
   Sen ringde Ville och undra om inte jag ville komma hem till honom och spela Wii, och det ville jag, så klart. Gick ganska bra för mig, fast jag vann inte. Människan är helt omöjlig att klå. Sen råkade jag halka på hans ena kontroll så jag pajade den. Hur då? Jo, han hade lagt den på golvet, när jag bett honom att inte göra det. Smart ass.
Sen åkte jag hem, käkade en toast och spelade massa spel med Persson på msn. Jag vann över honom hela tiden vi körde Röj-flagg. Skitskojigt, lite mindre roligt tyckte nog Jocke. Dålig förlorare som han är.
Sen åkte jag hem till Mattman, sen kom Jens och Oskar också. Va myspys, grabbarna körde 360 men jag pallade inte. Sen när pojkarna hade gått kollade jag och Matte på slutet av DaVinci Koden, för det var det ända jag inte sett av den filmen. Sen gick vi till statoil och där skilldes våra vägar. Sen powerwalkade jag hem.

Nu ska jag jag göra mig iordning. Kanske kommer ett till inlägg senare.
"Men då måste du vara snäll, och vänta till julaftonskväll." (8)

Kommentarer
Postat av: Sara

:)

2007-10-07 @ 01:48:49
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: jossän

älskar den låten. :P

2007-10-07 @ 12:36:11
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0