Vem har tagit min nyckel?

Idag har varit en av dom flumigaste dagarna i skolan på länge. Kan beror på att jag sov väldigt dåligt och inte åt någon lunch utan bara en daimglass. Tack för glassen btw Cill.
Sen på idrotten kom vi in på sex och mobbade våran lärare David. Det var väldigt skoj. Sen körde vi mini tennis med skummgummibollar och Fia sköt en boll upp till taket så att den kom i basketkorgen. Snyggaste målet på länge.
    Sen satt jag, Fia, Cill och Emelie och flummade igenom hela Näringsläran. Satt och kollade på parodier av Madicken, Alla vi barn i bullerbyn och Lotta på bråkmakargatan. Fast jag tror att det var jag och Fia som skrattade mest av alla. Sen efter den lektionen så hittade inte jag min skåpnyckel och hoppade genast på Fia och Cill om stölden, men dom tittade så klart skenhelgigt på mig och sa att dom inte tagit den. Men sen när vi slutade hade dom satt den på en bänk. Så då tog jag och gjorde en lite hämd och tog nyckel och frågade dom sen vart dom satt den. Då fick dom nog lite ångest när dom inte hittade den.

Annars så ska jag börja laga middag idag igen. Bara för att jag är en sån genom snäll människa. :D Ska laga pasta med baconsås. Sen ska jag börja med mitt näringslära arbete om vitaminer och mineraler. Lite mindre roligt, men det måste göras.

Kommentarer
Postat av: Cill

hahaha, det var inte jag som hade din nyckel, de var fia som hade den hela tiden! så de så! :D

2007-11-09 @ 12:39:39
Postat av: jossän

jaja, sak samma. :P men du visste vart den avr :P din lilla tjuv!

2007-11-09 @ 14:38:08
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0