Ungdomskör?

Nu är det inte långt kvar, 46 dagar bara. Har redan börjat få lite panik över julklapps inhandlingen. Måste vuxan vara så svåra att köpa till? Jag tycker att dom är det svårast.

Jag sitter och lyssnar på luciatåg på tube. jag har ståfräs på armarna. (Gåshud) Finns inget mer underbart än en riktigt fin kör som sjunger jullåtar. Jag tror jag ska börja på kör, älskar den sammanhållningen. Dessutom får man lära sig en massa låtar som man annars inte skulle ha lärt sig. Synd att jag inte vet någon som är på. Ska nog fråga Sara, hon är nog den ända som skulle vilja börja på det. Måste ju finnas någon bra ungdomskör här i närheten. Någon som vet någon bra?
image65

Kommentarer
Postat av: Sara

det skulle vara kul :)

2007-11-07 @ 18:43:51
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: jossän

Ja, det tycker jag med. :)

2007-11-07 @ 20:23:09
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0