Torsdag

Hade en riktigt najs kväll igår. Synd bara att det inte var fredag så jag kunde få sova lite mer idag, men men. Nu är jag upp och inte trött ett enda dugg. Men det kommer nog, tro mig. Ska jobba idag dessutom med Sara. Vi kommer dö. XD
Vad gjorde jag annars igår då? Jag var i skolan, sen åkte jag och Sara till jobbet och fixa det till mig. Sen åkte jag hem, åkte snabbt till centrum för att köpa en klänning jag ville ha. Men den passade inte, då blev jag ledsen. Sen kom Ubbe och hämtade mig, mamma och Lollo. Åkte snabbt till Rusta, sen hem till Matte där jag glömde min mobil i måndags. SÅ nu är jag nåbar som sagt igen. Sen åkte jag hem och åt och sen hem till Sara. Jag sprang till tåget, duktigt tycker jag. Jag var död då kan jag bara berätta.

Nej, nu ska jag fortsätta fixa mig, ska till Spela roll, ett museeum, kommer bli najs. Sen är det tillbaxs till skolan och sen jobb.

Cicci, varför har du inte uppdataerat din lilla underbara blogg?
Föresten, vet du att Björn Gustavsson var på Vakna med the Voice. Mouhahaha, han är den mest nedladdade komikern på tuben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0