Snön ligger vit på gator och torg

Vill medela att jag skrev detta igår.

 

Igår var en av dom roligaste kvällarna på länge. Tror knappast att det var den sista för jag tror att alla hade roligt. (Förutom två av det mest osociala människorna jag träffat.) Jag tycker, och jag vet att jag inte är ensam, att om man kommer på en fest och man är dit bjuden så går man iaf och hälsar. Man behöver självklart inte ta i hand utan bara gå och vinka lite och säga typ: Aaa, tjenare. Jossan här. Svårare än så är det inte, men vissa tycker tydligen det.

Åkte till Magget sen efter att vi hade varit hos Emelie. Det sög så mycket så jag tog bara en öl sen drog jag. När jag skulle gå hem var det snöstorm, inte det roligaste jag har varit med om. Och det var blandat med regn.
Men jag är helt överlycklig att det har legat kvar. :D Så när jag vaknade var jag på ett underbart morgonhumör. Inte för att jag har ett dåligt morgonhumör, för det har jag aldrig haft, men idag var det som om hela världen var helt underbar, nu låter jag som en trädkramare.

Idag har jag inga planer för kvällen än, ska kanske ha några kompisar över. Mammsen och Ubbe ska bort så då dansar Jossan på bordet. Eller nått sånt kanske.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, det är jättesvårt! Och vi sa faktiskt hej!

2007-11-11 @ 13:20:03
URL: http://saandramaaria.blogg.se
Postat av: jossän

jag måste ju säga att det inte var något elakt menat, och jag vet att det kan vara lite läskigt. :) Men ni kunde ju ha sagt hejsan iaf. XD

2007-11-11 @ 15:59:25
URL: http://jogy.blogg.se
Postat av: jossän

jag måste ju säga att det inte var något elakt menat, och jag vet att det kan vara lite läskigt. :) Men ni kunde ju ha sagt hejsan iaf. XD

2007-11-11 @ 15:59:39
URL: http://jogy.blogg.se
Postat av: Sandra

Okej :P Det är något som stör mej med, att jag är alldeles för blyg :P

2007-11-11 @ 16:42:13
URL: http://saandramaaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0