Överblickar

Oj, nu har jag inte skrivit på länge igen. Detta beror på att jag inte har sovit hemma. Så nu kommer min sammanfattning.

torsdagen så skulle ju jag åka och lyssna på Sharp med Blomman, men så blev det inte. Jag var inte på humör helt enkelt.
Men vet ni vad jag fick på dagen?
Nej, så klar ni inte vet, om jag inte redan har berättat det. Jag fick en låda jordgubbar av ne hemlig beundrare. Med texten: Till Josefine med kärlek från din hemliga beundare. Jag blev hur glad som helst har levt på det hela resten av veckan. Helt klart det gulligaste någon har gjort för mig. Och jag har fortfarande inte fått reda på vem det är.
Sen åkte jag hem till Rikard och kollade film och myste.

På fredagen så åkte jag hem till Mattman och spelade hans nya spel Biochock. Skit grymt spel, vi var helt klart rädda nästan hela tiden. Läskigaste ljuden, jag satt ihop kurad undertäcket nästan hela tiden, enligt Mattman såg jag helt skräckslagen ut.
På lördagen vaknade vi så hörde vi att det var maskerad hos Kent så vi bestämde oss för tt gå. Sen spelde Matte lite till så vi inte hann med att åka till centrum.
På kvällen sen så var jag utklädd till The Grennfairy, med en rosa tiara och ett trollspö. Och det roliga var att nästan alla var utklädda, med vissa undantag.
Fick sällskap hem till dörren av Johansson, kom hem vid 4 tiden. Känndes helt underbart att sova i sin egen säng, har inte sovit i den sen i Söndags.
image62
Fick den av Jojje, han tycker att det var jag. Det tycker jag med.

Idag har Sara ringt och väkt mig vid 2 tiden så då tyckte jag att det var dags att gå upp. Och senare ikväll ska jag hem till Josse och kolla på Sandor/Ida. Har bara sett den filmen 1 gång så kommer inte ihåg något nästan. Har däremot läst boken och jag kommer ihåg att den är (som alltid) bättre än filmen.

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, oJ :D sov du då :p ? jag tänkte inte på klockan eftersom jag hade jobbat sen 8 på morronen :D ses imorn va? :)

2007-11-04 @ 20:42:36
URL: http://saraochfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0