Kom, kom signade jul!

Så blev det helg igen. Nu går det fort och veckorna rasar förbi. Snart är det julafton, det är bara 37 dagar kvar till Julafron. Och nu har jag fått äta min premiär lussebulle. Och detta tackar jag Sara för. Fick en både när vi förade hemma hos henne och igår när vi åkte tåg.

Igår så åkte ju våran klass till Spela Roll som handlade om hur viktig roll du har som åskådare. Den var riktigt bra, vi var där på samma ställe där vi tittade på Anne Frank och jag. Den var också super bra, kan helt klart rekomendera den, om du är intresserad så är det gratis entre' dit. Sen åkte jag, Fia, Cillen och Dockis (Sara) åt på Donken, vilket var gott, haha. Vi kände oss som ett par tjockisar, möjlig Fia som inte gjorde det. Hon åt bara en liten pommes.
Sen åkte jag och Sara till jobbet. Där kom Fredrik och sen började min första arbets dag. FIck skjus till Rosersstation, vilket var väldigt skönt. För jag hade bara en tunika och strumpbyxor på mig. Sen åkte jag tåget med Jossan Ahola, som också jobbar där. Sen åkte jag hem och sov.

Idag vaknade jag med ett sånt där utsövt humör. Så nu är jag pigg och ska enbart jobba idag i skolan. Måste göra mitt historia inlämningsarbete. Sen ska jag hjälpa Cill så mkt jag kan. Sen bär det av till min pappa, längtar efter honom. Ska se på honom när han sjunger i kör på lördag. Sen kanske jag kan få honom att kanske hälsa på Jonas, min farbror och kolla in hans studio. :D Som du kanske märker så håller nästan alla i min släkt på med musik, både på mammas och pappas sida, vilket är jätte mysigt.

Kommentarer
Postat av: Sara

jag gillar mitt smeknamn :D

2007-11-17 @ 13:21:34
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: Cicci

HA! Vet du? jag tänkte kolla läget här på bloggen och fick för mig att bara impulsskriva din bloggadress. skrev in yogi.blogg.se och började läsa inläggen. Jag blev helt chockad! vafasiken har bruden skrivit:S och varför gör joss så jävla många punkter! tills jag inser att bilden är helt fel, och sen adressen är fel. hähä tror bestämt att man börjar bli lite trött(a)

2007-11-18 @ 21:07:58
URL: http://cicciii.blogg.se
Postat av: jossän

C: haha, detta kunnde du lätt kunna förhindra. om jag fått stå med på din blogglista.:( :P
S: Jag gillar också det.

2007-11-19 @ 12:34:45
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0