Gladare och hesare.

Ja, som du såg på överskriften så är jag mycket gladare och hesare idag än vad jag var igår. Har insett att även om dagen igår var skit så är det ändå bara jag som bryr mig riktigt ordentligt om det,så vem orkar älta sådant. Sen är det sånna saker som händer, speciellt mig. :)

Har varit i skolan idag, gjort klart min Historia-historia. ja, det är en historia om digerdöden, gick mycket bra. Om du vill (och det är klart du vill) veta så, blir min gubbe innebränd i slutet bara för att jag inte skulle hålla på i evigheter. Sen nästa gång ska jag börja skriva om våran intervju som vi ska göra (också en historia i samma ämne) om jag inte börjar lite på den nu. Har kommit på en jätte bra story.

Idag så är det ju fredag, så idag ska jag troligen, vet inte riktigt, åka till Matte och se på Star Wars! Ska se dom gammla filmerna, var ett tag sen jag gjorde det. Jag är ett Star Wars feak (ja, det med) och fixade när 3:an hade släppts ut, att Kulturhuset i Väsby hade en Star Wars kväll där dom visade alla filmerna på biografen där.

Sen imorgon ska familjen till Steningeslott och gå på julmarknad. Sen är vi bjudna till mormor och Roger. Hon försäkrade mig om att det inte skulle bli palt efter som jag inte gillar det. Då sa jag till mormor att det är anntecknat nu och att om det på något konstigt vänster ändå skulle bli det så kanske det kommer en stämmning på posten. (skämt åt sido.) Sen hoppas jag att jag får låna lite pengar av mor, för jag kom på (eller rättare sagt Sara sa) att jag inte får någon lön den här månaden. Jag får ju den i December, så måste ha pengar till billjetten till Amsterdam. Har förövrigt inte hittat några kläder än, så Rikard och Mikaela kanske kommer upp efter nyår och så ska vi gå på kläd jakt och sen ha en riktig krogrunda. Vi är så taggade på det också.

Kollade runt och kom in på Applestor där man kunde köpa lite roliga saker, om du vill köpa en sån här till mig blir jag glad. Ännu gladare om jag får den här inskriptionen.
image70

Kommentarer
Postat av: Sara

du får din löning nästa månad (;

2007-11-23 @ 22:15:24
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: jossän

S: Ja, och jag längtar till max!

2007-11-25 @ 01:11:49
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0