Fullfart i tomteverkstaden

Idag har jag gått upp 10 och sen dess har jag, mamma och Ubbe gjort om i mitt rum. Slängt och renast överallt. Imponerande, så nu ska min bäddsoffa bort och allt rent och fin.
Min lilla syster kom nyss in och det första hon sa var: Oh MY GAARD! (ja, hon kan tydligen inte det riktigta uttrycket.) När hon såg mitt rum. Kan också tillägga att det var hyperstökigt innan. Men mamma sa att det inte har varit så fin i mitt rum sen vi flyttade in, ska jag ta det som en liten pik? Näää.

Igår var jag hemma hos Oskar och käkade middag med Emelie, Sussi, Lina, Kent, Simon och Niklas. Vi gjorde egen pizza som blev mumsig. Sen senare kom Malin, Jens, Mattman, Jocke och RIkard. Vi satt och disskuterade sex och gjorde Jag har aldrig... sen var klockan 2 på natten och Emelies kille Andreas och lämnade av mig hemma. Jag blev jätte glad för det, för det var jätte kallt och det SNÖADE!

image68

Så senare idag ska jag träffa Mattman, Kent och Jocke, ska väl kolla på någon film eller något annat skojigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0