Åh, en dinkelhoppare.

Så var det snart slut på detta underbara lov. Känns verkligen som jag har spenderat lovet på bästa sätt och använt mig av så mycke tid som möjligt åt saker jag vill göra och träffa folk som jag vill träffa. Även om jag knappast har hunnit med en 1/6 av dom jag ville träffa, så får jag vara nöjd med det jag hunnit med hittills.

Har nu bott ett tag hos Josses storasyster Sandra med Josse och hennes hundvalp Ludde. Har verkligen varit skönt att slippa alla här hemma, känns som om jag kommer orka med ett tag till med mamma nu.
Så ikväll vad händer då? Inte vet jag vad du ska göra, men jag ska in till stan och kolla på Sharp. En kompis band som spelar på Harry B James, en av dom bästa rockbarerna jag varit på. Ska dit med Blomman, det blir roligt, har inte träffat han sen Sharp spelade på Rockbaren i Väsby i sommras.
Annars så är jag hyfast sugen på att gå på Halloweenparty, så du skulle inte kunna vara snäll och fixa ett åt mig. Det skulle vara riktigt bussigt av dig. Ska nog börja titta färdigt på "The Black Cauldron" den är bra, men jag kollar alltid börja på den när jag är som tröttast, så nu blir det att jag tittar klart på hela.

Annars så är jag helt förtrollad av Andy McKee, hans gitarrspel är helt otroligt. Såg hans polare på tvigår, han speplar in i samma studio och är också jätte bra, men han spelar inte samma musikstil, så det blir inte samma sak.



GUESS WHAT, GUESS WHO, GUESS HOW - OR JUST KNOW IT

Jag och Pernilla lyssnade på den här låten i lördags,
 så kom vi in på samtalet om vad dom sjöng om.
Dom kan lixom sjunga om nudlar och kyckling
 hela låten och det är underbart lustigt.


Kommentarer
Postat av: Cicci

INGEN UPPDATERING??

2007-11-03 @ 02:03:34
URL: http://Cicciii.blogg.se
Postat av: Malin

Hahhahaha vadå en polares band? :P

2007-11-07 @ 15:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0