23 Februari!

Jag, Rikard och Mikaela ska på Trance Energy den 23 februari och jag längtar så mycket. Ska leta runt lite på Butteriks efter något snyggt att ha på mig. Ska nog vara polis eller något annat skojigt. Ska var utklädd till tusen!

Annars så har jag gjort en julklapps lista över vad jag ska köpa för julklappar. Så nu i veckan ska jag nog ta tag i mitt julklapps handlande och fixa klart allt. Eller om jag gör det första veckan i december. Den som liver får se.
Annars idag har jag varit hemma, är ganska förkyld och har ingen skola idag. Ska jobba idag bara. Mamma och jag och Lollo har planerat vad vi ska baka för julbaket. Bestämde oss för att inte baka några pepparkakor, dom äta aldrig upp. Så dom hoppar vi iår.

I fredags så åkte jag och Lollo och mötte Mikaela hos Rikard och kollade på "Always look on the bright side of life" så skön film. Sen vid 11-12 så kom bror och vi spelade GuitarrHero. Sen på Lördagen så hade pappa konsert och då kom Farmor och Rolf, Marianns föräldrar och hennes faster och man. Så efter det åt vi smörgåstårta, eller inte jag. Jag gillar inte det, sen var jag inte hungrig. Sen kom Mikaela och hämtade oss i bil, för hon var och hämtade sitt körkort i fredags. Så vi åkte och fikade på Claras, bar det av hem till bror och så spelade vi 360 igen.


I KNEW IT!  YOU WISH YOU WERE A GIRL!

Kommentarer
Postat av: Cicci

oooooh Betnér!:D

2007-11-20 @ 21:22:01
URL: http://cicciii.blogg.se
Postat av: Fredrik

nu har jag läst dina bloggar, oerhört road måste ja säga ;D

2007-11-21 @ 00:02:05
Postat av: jossän

C: Jag vet!
F: Va mysigt, det glädjer mig att du tittar in oxå. :D

2007-11-21 @ 14:55:59
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0