St. Nicolausdag.

Såg på julkalenderna imorse och då sa dom att imorgon eller idag är det St. Nicolausdag, men är det inte det helgonet som är jultomten? Eller har jag fått detta om bakfoten. Nej det tror jag inte, jag har nämligen stenkoll på julen.

Annars idag vaknade jag med feber och sprängande huvudvärk, vilket var ganska skönt, inte att vara sjuk utan för att jag blev sjuk just idag. Skulle ha prov idag men känndes inte så taggad på det sen kunde jag inte allt så bra som jag önskat så är allmänt glad att jag var sjuk.
Jag undrar hur många det var som skolkade idag egentligen..
Annars så hittade jag min chokladkalender och fick äta hela 4st chokladbitar. Det är väl det possetiva med att jag inte visste vart den låg. Annars har min dag varit allmänt tråkig, har sovit bort lite feber iaf. Måste tempa mig och om jag mår bra ikväll går jag till skolan imorgon. Jag pallar inte vara sjuk, sen MÅSTE! jag jobba imorgon. Ska diska lite, även fast den igentligen är min systers, men kan göra en god gärning och hjälpa lite på traven.

Hittade lite bilder från Emelies tjejmiddag, måste göras om.
Förklaringar till bilderna:
1.  Säger bara: Do the eye-pose!
2. Jag coh Fia hade råkat tagit av Nuzze sprite då bad jag om ursäkt.
3. Glada och nöjd.
4. Cicci och Cillen verkar nöjda  dom med.
5. För att vi gör att hela festen blir "lite" roligare.
6. För det är jag som var kvällens partyfreak.

Sen ska jag läsa i min svenskabok. Annars så blir det Greys Anatomy och DH och sen sängen.

Kommentarer
Postat av: Sara

jag skolkade inte (; imorn MÅSTE du jobba jossan! där me basta :p

2007-12-05 @ 21:56:22
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: Linda

krya på dig (: hoppas du har tid att träffa mig snart någon dag också ;D (a)

2007-12-05 @ 22:05:12
URL: http://foorspel.blogg.se
Postat av: jossän

S: Duktigt Sara. XD Jag jobbade och nu är jag nära på döden. :P
L: Ja, vi måste ju ha våra promenader. Saknar dom. XD

2007-12-06 @ 22:09:28
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0