glitter och lim

Idag har jag haft en skön dag i skolan med mina favoriter i skolan. Jag och Fia har peppat inför onsdag då jag, Fia och Sara ska på Laroy och fira att Fia äntligen är 18, det ska slås på stort. Undrar om man inte ska köpa något litet till henne. Sen har jag fixat så att jag inte längre har psykologi A utan nu blir det turism, eller om jag får plats på Bild och Form eller filmkunskap. Det blir skojigt, ska gå psykologi i 3:an istället.
Sen hade jag och Fredrik lite mys i centrum, gick och tittade lite på allt möjligt och köpte Cills julklapp, inget seriöst. Bara något litet som hon kan minnas oss med nu när vi inte kommer ses på ett bra tag, bara på måndagar.

Sen åkte jag till jobbet och Sara verkade mäkta imponerad att jag kom dit. Annars så ska jag plugga lite svenska, tur att Sara inte heller är färdig, då kan jag störa henne lite också nu så här på kvällskvisten.

Sen har jag och Mikaela beställt våra korsetter till Amsterdam nu. XD Jag är så taggad, nu blir det att kolla in någon snygg tyllkjol och benludd.

Varför kan inte alla vara lika glad som idag jämt, då hade allt varit mer lätt. Tänk possetivt mina vänner och kämpa nu dom sista dagarna nu innan jul. GAAH! Bara sex dagar kvar nu.

Kommentarer
Postat av: Cicci

fiiint avslut jossi fiint:)

2007-12-18 @ 09:38:33
URL: http://cicciii.blogg.se
Postat av: jossän

Tackar, tackar Cicci. :) Du, tycker att det kan komma fler sånna här, vad heter dom nu igen. jo juste, KOMENTARER! Din lilla fis. :P

2007-12-18 @ 14:00:47
URL: http://jogy.blogg.se
Postat av: Sara

hihi, du är så duktig jossän :)

2007-12-18 @ 23:12:03
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: jossän

Hihi, fast jag är fetaste slappstjärten om man jämför med dig. :D Min lilla dockis. :D

2007-12-18 @ 23:40:06
URL: http://jogy.blogg.se
Postat av: Cill

JAG TYCKER ATT NI ÄR SÅ ELAKA JAG VILL OCKSÅ FÖLJA MED!!!!! :D

2007-12-19 @ 11:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0