skäms ni också över mig?

Jag hade faktist väntat mig att någon skulle komentera min "skön"sång. Men ikke, inte ens en lite "usch" eller "detta är så hemskt att jag får skavsår i öronen"? Vad har hänt med mina förra så duktiga komentatorer på bloggen, hallå Cicci, Cill och Sara, någon? Eller kanske inte Sara, hon har redan sagt sitt, men någon. För det är faktist mer än 3 personer som läser den. Så var inte blyga, jag tål att smutskastas om det är det du vill.

Varför jag gjorde den var för att ja kom på att jag hade mic på datorn och alldeles för mkt fritid och satt och spela med gitarren, men det låter för hemskt så jag strunatade i det och sjöng lite karaoke istället. Därav det helt oseriösa sjungandet som jag så vänligt bjuder på.

Snackade med Sara och Fia om lördagen och det blir troligen tacos (om jag inte miss tar mig) hemma hos Dockis och kollar melodifestivalen. Då vår ekonomi inte är på toppen av höskullen så att säga. Och sen den 5 är det öppet hus på AA i Götet (BIG NEWS), så jag och Sara tänkte att vi skulle ner dit på en weekend. Lust att hänka?

Kommentarer
Postat av: Sara

wwweeei :D:D:D

och du vet att jag gillade din skönsång :)

2008-03-14 @ 15:18:29
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: Cill

JAG ÄR SÅ PÅ!!! :D

2008-03-14 @ 17:31:06
Postat av: jossän

Ja, eller hur. Har kollat upp nu, det blir 375,50:- att betala för hotell för oss 4. XD

2008-03-14 @ 17:53:00
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0