"Oh Laura"

Har lekt med Malin i två dagar nu. Mycket roligt, har hjälpt henne att sätta i hårförlängningar och igår åkte vi till stan och köpte present till Roxy. Vi ska på tjejmiddag hos henne imorgon. Så det kommer bli roligt och dom presenterna vi köpte, det finns ingen som kommer klå dom.

Sen har vi börjat kolla på Lost och ja, vi är besatta nu. Så det är bara att ge med sig. Sen blir man så himla sugen på mango när man ser på den serien så vi var nästan tvugna att köpa det, så vi handlade massa mumsiga grejer och satte oss och kollade på det resten av dagen.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska väl läsa lite historia. Och juste, jag har gjort det igen. Jag har vunnit två biljetter till Oh Laura på söndag, så om någon har lust att följa med så när du välkommen att säga till.

Oh Laura, söndag 30 mars 2008, kl 19.00
Debaser Slussen, Stockholm

2007 var året då Oh Laura, med Frida Öhrn i spetsen, lamslog hela Sverige med låten Release Me . Nu ger sig bandet ut på Sverigeturné med premiär den 21 mars i Jönköping.

Oh Laura bildades 2004 men det var först tre år senare som det riktigt stora genombrottet kom. Efter dundersuccén med Release Me och debutalbumet A Song Inside My Head, A Demon in My Bed har de medverkat i allt från Allsång på Skansen till Soho Revue. De vann också pris för Årets Låt under P3 Guld 2008.

Åldersgräns: 18 år



ON SUNDAY YOU SAY? INDEED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0