Helgen.

Kul, sitter nu här hemma. Har fått feber, det suger. Helgen däremot har varit hur rolig som helst.

I fredags så skulle jag på hemma fest med Sara, Veronika och Parre i min klass, men det var världens fjortisar som skulle dit (typ i min lilla syster ålder? :S) så vi drog till Märsta till Pompeji och sjöng karaoke. Sen var det kul att Jocke, Whalter och Kent kom dit också och sjöng också, ja Jens och hans polare droppade en en 20 minuter också. Kvällen avslutades med att jag och Sara körade Skönheten och Odjuret och sen fick skjus hem.

På lördagen så städes det här hemma, vilket var behövligt, iaf för mitt rum, det var bara en enda röra. Så drog jag mig mot Märsta igen och mötte upp Fia på tåget och så mötte vi Sara och vi drog och handla till middagen vi skulle ha. Tror vi betalade 20 spänn för hela middagen. : ) How? Ja, det skulle du bra allt gärna vilja veta va, men lite måste man hålla för sig själv. Sen drog och och lagade mat och sen var det dags för Melodifestivalen, vi slog vad om vem som vann och den som kom sist skulle få göra en lite pinsam grej i skolan. Ja, Sara vann då hon hejade på Perelli (dock tycker jag inte att låten alls var nått bra) sen kom Fia med Sanna och jag sist med Electric Banana Band Bröderna, dom ägde ju hela globen. Så om jag gör något konstigt i skolan så bli inte så förvånad...

Sen ringde Malin och ville att jag skulle dra mig mot Väsby och komma på fest hos hennes kille Flink, så då gjorde jag de. Men vilken tur att hon är seg för hon hade glömt mig och dom var påväg till Magget. Där så fick jag ut henne på dansgolvet, vilket alla verkade vara väldigt nöjda med och så dansade jag gärnet. Och sen var det efterfest hos Flink, kollade på några Hellsing avsnitt. (I like.) Kom väl hem vid halv 4 eller 5, kollade inte direkt på klockan.

Och ja, igår så slappade jag hela dagen vilket var ganska skönt. Sen så avr det film hos Malin och Flink som gällde. Kollade på "The Eye" med Jessica Alba. Den var okey, inte så bra som jag trodde, men tillräckligt läskig för att skrämma mig. Hade sedan väldigt trevligt sällskap hem till dörren, ja och sen kollade jag på AA resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: malin

hahah påminn mej inte om att ja dansa :(

2008-03-18 @ 12:46:16
Postat av: Jossän

Haha, du var ju inte dålig på att dansa, så varför skämmas? :D

2008-03-18 @ 18:48:58
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0