Elmo..

Jag stör mig fortfarande på det här med att rubriken är det första man skriver inte och sen glömmer den helt. Det borde vara i slutet helt enkelt.

Annars kanske du undrar vad jag gjort sen jag senast blogga, ja.. Ingenting, så kul kan man ha. Idag hade jag studiedag och hur spenderades den? Jo, var hemma och kollade på Harry Potter för andra gången, såg den igår kväll nämligen, såg den på svenska idag (eller typ 5 minuter) och jag skrattar ihjäl mig, det är som dom där parodierna alla gör på Sagan om ringen och Astrid Lindgrens sagor. Det är så otroligt mesigt när Harry ska bli arg och säga: SHUT UP! Och istället blir det ett mesigt: Håll käft? Jag dör av garv bara jag tänker på det. Jag är glad att dom aldrig översatte Sagaon om ringen, det hade förstört hela grejen.

Annars så har Matte gjort så jag är helt besatt av Elmo, är så nöjd att jag köpt min t-shit med honom på. Jag bara älskar det här klippet.

YOU JUST MUST LOVE HIM

Kommentarer
Postat av: Sara

hej jossan! :)

ne, fick inget sms.. men du skrev väl på msn? du var utloggad när jag skulle skriva tillbaka! men tack igen :D

usch, feber? inte kul.. :/ frisk till helgen?

2008-01-23 @ 15:26:28
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: Mattiasman

Hej Sötnosen!

Är också småförälskad i Elmo nu efter att vi tittade på honom

2008-02-03 @ 23:22:59
Postat av: jossän

S: Nej, men va dut. :( Skickade värsta långa smset.
M: Hej sötnöt. Jag visste nog att du också var kär i honom. :P

2008-02-04 @ 09:14:37
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0