Gratis gitarrlektioner.

Jag älskar nog mest av allt på internet youtube. (Om det inte har framgått innan) Man får tillexempel gratis gitarrlektioner, vilket jag är desperat av.

Bestämmde mig för Chasing Cars med Snow Patrol. Och nu har jag lärt mig den. Jag går stolt till mamma och säger att nu har jag allt lärt mig en låt! Hur stolt som helst. Och det ända svart jag får är: Jag ser på antikrundan, be Urban lyssna istället.
Jasså? SÅ antikrundan är viktigare än din dotters musikaliska karriär, va? Skandal, skandal, var ska världen ta vägen när antikrunda slutar sändas, jo då vill man säkert lyssna på mina vackra toner, men IKKE! DÅ ska jag sätta mig i ett ljudisoleratrum och spela för de trogna. (Så de så.)

Cicci, nu är folk som stänger in ens passion och livsgnista också tillagda på dödslistan, right?

Kommentarer
Postat av: Sara

jag är dig alltid trogen genom våran musikkarriär :D

2008-02-08 @ 18:40:49
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: jossän

känns bra det. ^^ kanske får höra lite av det ikväll då? :D haha

2008-02-09 @ 15:58:31
URL: http://jogy.blogg.se
Postat av: Cicc

HAHAH nääj då, inte dödslistan! utan, mindre-omtyckta-för-tillfället-listan. (skrattar nervöst...) (liknar mer ett panikgarv) (som förövrigt nästan slår cillens panikgarv..)

2008-02-09 @ 23:02:17
Postat av: jossän

Haha, jo, den akn heta "döds"-listan. Älskar cillens panikskratt, speciellt när vi gick i er korridor. XD

2008-02-10 @ 17:19:54
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0