Vattenmelon

Har nu varit hemma ett tag hem har inte orkat eller tagit mig tid att skriva om Göteborg resan, men lovar att skriva om den senare.
Igår var vi iaf på teater med klassen, tyvärr så var den för barn i skol/dagisåldern och den var inte alls rolig. Nivån på allting var för låg för att vi i gymnasiet skulle tycka att det skulle vara roligt eller intresant. Däremot fick vi träffa Helge Skog och det är ju ganska kul. Malin, TURE SVENTON!

Sen drog jag, Emelie och Cillen på Extra Extra. Det som jag och Cilla var på förre veckan med. Och nu så spelade dom också in avslutnings programmet för Erik och Mackan - Hela och rena. Jag älskar ju dom också så jag var hel nöjd med min dag sen.

Och nu på morgonen så har jag skrivit klart min svenska uppsats. Är riktigt nöjd och känner att jag kan lämna in ett bra arbete. Och senare idag ska vi se på Shakespeares Hamlet på engelska. Sen ska jag nog låna några nya böcker på bilioteket. Har inga kvar här hemma som jag vill läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0